Klacht Kruidvat: Incooperatief kruidvatpersoneel

Klachtnummer
# 105133
Gebruiker
Elly7
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij vestiging osdorpplein in Amsterdam op 8 april bij kassa om startpakket prepaidtlefoon gevraagd: " hebben we niet, bestaat niet van Kruidvat"
Ik liet toen op mijn I-phone zien dat dit wel in de winkel verkrijgbaar zou moeten zijn. Juffrouw 1 verwees mij naar juf. 2: " ja, bestaat misschien wel maar niet voorradig. Advies: bestel maar via internet! Dat kost echter €3,99 verzendkosten dus vroeg ik of het via de winkel besteld kon worden. Dit was kennelijk een slecht alternatief want binnen 1 seconde kwam het startpakket uit wel laatje te voorschijn !
Ik vond het personeel, in de overigens zeer rustige winkel, zeer incooperatief!

De oplossing

Klantgericht , oplossingsgericht personeel

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?