Klacht Kruidvat: JBL speaker

kevinhollander

Dit is de meest amateuristische stelletje ongeregeld van een bedrijf, nog nooit zoiets meegemaakt bij een actie.
- Als een van de eerste op 28-05-2018 de JBL speaker besteld, waarbij je zult denken dat ze op chronologische volgorde de orders verwerken, maar nee hoor. ongeorganiseerd de producten verzonden zo te zien want ik kreeg hem niet in de juiste kleur of op tijd binnen de beloofde 4 weken. Je zou toch denken dat wanneer je letterlijk op de eerste dag bestelt je product in een van de eerste batched wordt verzonden? nee hoor.
- Er werd fraude gepleegd, ik kwam erachter toen ik op marktplaats zat te kijken of iemand misschien deze boxjes al binnen had om te verkopen of dergelijke en toen vond ik een of andere kerel die codes verkocht. hallo??? een bedrijf met "25 jaar ervaring blijkbaar" die niet eens een waterdicht plan kan oprichten en mensen die WEL EERLIJK het product kochten de dupe worden van dit probleem..
- Ook was het zeer ambigu met welk bedrijf er werd verzonden. Er werd eerste gesproken van GLS aan het begin en opeens werd het DHL??
- En ik gaf opgegeven om de speaker met de post te ontvangen, kreeg ik vandaag 13 juli een bericht dat ik de speaker kan ophalen??
Ik kwam vandaag dus naar de ophaal locatie, en wat blijkt, ik kreeg een speaker zonder doos of dergelijke geen naam voor de bestemde maar de vrouw achter de kassa zei dat er alleen 1 kleur was. Met andere woorden: FFO heeft blijkbaar alleen zwarte boxjes gekocht of dergelijke, en dat gedumped bij ophaal locaties en het boeit ze niet eens welke voorkeur je had of voor wie het voorbestemd is, want je krijgt een code en dan krijg je een random boxje.

dat kruidvat niet meer met FreeforOne samenwerkt, want dit is uitermate teleurstellend

Ook een klacht indienen over Kruidvat?