Klacht Kruidvat: Kan emails niet stoppen

A. van der Werf

Ik krijg deze emails al enige tijd maar kan ze niet stoppen. Vermoedelijk is mijn emailadres zonder mijn toestemming door het Kruidvat verkocht. Er staat geen afmeldingsmogelijkheid op de email. Ik probeerde het emailadres een bericht te sturen maar dat lukt niet. Toen probeerde ik www.welkedealtjesvooru.eu te bereiken maar die site bestaat niet.

Stoppen met die emails
Heb ik al eerder geschreven

A. van der Werf
    Het Kruidvat heeft destijds tijdens een reclame-actie die ik voortijdig heb afgebroken, mijn email adres doorverkocht. Het gevolg was een stroom van allerlei ongewenste reclameboodschappen. Ik ben al maanden bezig om ze allemaal te berichten dat ik geen verdere informatie meer wil maar ik blijf berichten ontvangen. En dat is uitermate storend.
    A. van der Werf
    Ik ben nog steeds zeer boos dat het Kruidvat mijn emailadres heeft doorverkocht. En ik krijg nog steeds mail waar ik niet om gevraagd heb, als gevolg. Ben al maanden bezig om al die mail te stoppen.
    A. van der Werf
    Stop met het verkopen van mijn e-mail adres voor geldelijk gewin.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?