Klacht Kruidvat: Klant onvriendelijk medewerker

Klachtnummer
# 442301
Gebruiker
Helm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medewerkster wilhelmina dorp in best ben ik 4 keer bedonderd in actie produkten ,teveel betaald en heel erg klant onvriendelijk tegen klanten .Bij 5de keer vroeg ik reclame actie produkt en kreeg een brutaal antwoord ,HEB IK NIET .Normaal gesproken als klantvriendelijk .Sorry mevr ,het is niet verkrijgbaar of andere passende antwoord .Ik ga daar niet meer naar toe ,zo onrespect en onvriendelikk naar klanten toe.Andere kruitvat in best zijn meer klantvriendelijk en word je netje geholpen.

De oplossing

Bij deze klacht manager goed aan spreken ,waaronder leiding geven bij eigen personeel klanten ,respect en vriendelijk training geven.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen