Klacht Kruidvat: Koopavond met 20% kortingbonnen

Klachtnummer
# 181535
Gebruiker
Catherine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag was het koopavond met 20% kortingbonnen.
Had er 2 van mezelf en 2 van de buurvrouw, die had gevraagd ook voor haar boodschappen te halen. Dus had 4 bonnen
Per klant kreeg je op de 2 duurste artikelen 20% korting.
Kwam met mijn artikelen bij de kassa , ze werden gescand bij de kassa, en ik zei dat ik bonnen had. Was niet nodig om de bonnen in te leveren want ze had het al gedaan via de kassa.
Dus van alle artikelen werd op 2 stuks 20% verrekend. Toen ik zei dat ik 4 bonnen bij me had, dus ook 2 van de buren werd mij op onbeschofte wijze te kennen gegeven dat dat niet mogelijk was. Alleen de 2 duurste artikelen kreeg ik de korting op. Bleef dus volhouden dat niet alle boodschappen voor mijzelf waren, en steeds werd hetzelfde verhaal vrij nijdig , bijna onbeschoft tegen mij gezegd. Op een gegeven moment werden mijn boodschappen terug in het mandje gegooid en op de grond gezet. Heb ze maar laten staan en dus met niets naar huis gegaan.

De oplossing

Zou niet weten hoe dat Kruidvat dit oplost, maar wil niet op zo'n onbeschofte wijze behandeld worden door een kassamedewerkster. Koop voortaan mijn artikelen wel bij Etos,

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen