Klacht Kruidvat: Kruidvat 'goedkoopavond' 13 augustus

NatasjaV

Per post ontving ik een folder van kruidvat betreffend een extra 'goedkoopavond' op woensdag 13 augustus van 17.00-20.00 uur in alle filialen. Op de folder zaten 6 kortingsacties. 3 bonnen met 20% extra korting op een product naar keuze. Ook waren er 3 bonnen met 50% extra korting op "alle pampers midpakken of reuzenpakken new born, active fit of easy up". Om 17.10 uur stond ik in de Kruidvat, filiaal Oude Watering, Rotterdam. Ik had 3 midpakken maat 4 gepakt van Pampers. Eenmaal bij de kassa verteld de caissière me dat de actie niet geldt op Baby dry. Ik laat haar de sticker zien, er staat ALLE PAMPERS MIDPAKKEN. Er staat niet dat de baby dry is uitgezonderd. Ook niet op de achterzijde van de folder. Ik vraag haar waar aangegeven staat dat baby dry niet mee doet met de actie. Dat staat nergens geeft ze aan, het personeel is daarvan wel op de hoogte gesteld. Ik geef aan dat ik dit absoluut niet netjes vindt. Toch krijg ik geen 50% korting op de 3 pakken luiers die ik beet heb.

Wanneer ik 50% korting krijg op 3 Pampers midpakken baby dry, precies zoals de folder aangaf.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?