Klacht Kruidvat: Kruidvat erkent fout maar wil niet crediteren.

Slowe

Wij hebben bij kruidvat (DROGISTERIJ KRUIDVAT 6343 Hatert Nijmegen) haarkleur van merk GUHL gekocht. Deze was in actie 2halen1betalen. Eenmaal thuis blijkt dat korting niet is toegepast.
Enkele dagen later terug naar Kruidvat gegaan en dit aangegeven aan de manager (jonge blonde man van filliaal hatert te nijmegen)

Manager erkent dat zij een fout hebben gemaakt maar niks kan crediteren omdat hij de product eerst moet scannen. Gezien het feit dat het product inmiddels aangekomen is bij kennis in buitenland is het niet mogelijk om producten terug te brengen om ze “even” te scannen.

Wel heeft ons kennis gelukkig meerdere foto’s genomen van het product inclusief barcode (duidelijk leesbaar om te scannen)

Volgende dag met de bon en foto’s naar kruidvat gegaan. Manager begint met zeer onbeleeft en onprofessioneel taalgebruik. Vervolgens geeft hij aan dat hij hier niks mee kan terwijl dag eerder hij de barcode moest scannen. Kortom zeer slecht en telleurstellend van een winkelketen als kruidvat!

Ten eerste verwacht ik creditering van de door mij teveel betaalde bedrag.

Ten tweede verwacht ik dat de manager van filliaal hatert te nijmegen zijn excuses aanbied voor zijn taalgebruik en elke klant (ongeacht haar/huidskleur) even behandeld.

Slowe
    Hiermee bewijst kruitvat zijn fout. Door niet te reageren.

Slowe
Zwak dat een bedrijf niet reageer op mijn klacht!!

Ook een klacht indienen over Kruidvat?