Klacht Kruidvat: Kruidvat erkent fout maar wil niet crediteren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333850
Gebruiker
Slowe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben bij kruidvat (DROGISTERIJ KRUIDVAT 6343 Hatert Nijmegen) haarkleur van merk GUHL gekocht. Deze was in actie 2halen1betalen. Eenmaal thuis blijkt dat korting niet is toegepast.
Enkele dagen later terug naar Kruidvat gegaan en dit aangegeven aan de manager (jonge blonde man van filliaal hatert te nijmegen)

Manager erkent dat zij een fout hebben gemaakt maar niks kan crediteren omdat hij de product eerst moet scannen. Gezien het feit dat het product inmiddels aangekomen is bij kennis in buitenland is het niet mogelijk om producten terug te brengen om ze “even” te scannen.

Wel heeft ons kennis gelukkig meerdere foto’s genomen van het product inclusief barcode (duidelijk leesbaar om te scannen)

Volgende dag met de bon en foto’s naar kruidvat gegaan. Manager begint met zeer onbeleeft en onprofessioneel taalgebruik. Vervolgens geeft hij aan dat hij hier niks mee kan terwijl dag eerder hij de barcode moest scannen. Kortom zeer slecht en telleurstellend van een winkelketen als kruidvat!




De oplossing

Ten eerste verwacht ik creditering van de door mij teveel betaalde bedrag.

Ten tweede verwacht ik dat de manager van filliaal hatert te nijmegen zijn excuses aanbied voor zijn taalgebruik en elke klant (ongeacht haar/huidskleur) even behandeld.

1 reactie

  1. Auteur
    Slowe
    Datum
    Hiermee bewijst kruitvat zijn fout. Door niet te reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Slowe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zwak dat een bedrijf niet reageer op mijn klacht!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen