Klacht Kruidvat: Kruidvat hanteert al het nieuwe belastingtarief van 9% terwijl het nog geen 1 januari 2019 is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340757
Gebruiker
R.T.P. Dekker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb vandaag inkopen gedaan bij het Kruidvat, bij het afrekenen blijkt er een andere prijs berekend te zijn dan op de kaartjes bij het product staan.
Wat blijkt, Kruidvat heeft software matig alle kassa's al op het nieuwe belastingtarief ingesteld. dat pas op 1 januari 2019 in gaat. Het is toch schandalig dat het Kruidvat op deze manier geld uit de zakken van de consumenten haalt. Op deze manier heeft het Kruidvat toch vanaf 27 december 2018 t/m 31 december 2018 extra inkomsten.
En wie heeft het na kijken de consument.

Gewenste oplossing

De consumenten gewoon de prijs laten betalen met een belasting tarief van 6%!
Geboden oplossing
Geen oplossing, ze hebben storing gehad met de mail. Nu krijg ik een mail of het intussen al opgelost is. Heb beantwoordt dat als zij storing hebben gehad het onmogelijk is dat het opgelost is. Nu maar afwachten hoe lang het nu weer gaat duren. Zeker weer storing!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen