Klacht Kruidvat: Kruidvat misleid door verborgen bestelminimum van €15 op website

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 351640
Gebruiker
TeleurgesteldeKlant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kruidvat misleid en belazert klanten en gebruikers met hun website. Ze communiceren geen minimum bedrag aan bestelling, maar na van alles proberen blijkt via meerdere browsers dat op kruidvat.nl de Bestelknop pas actief wordt vanaf €15, tot dat bedrag kan je alleen verder in het proces met "Verder winkelen", tsjonge, tsjonge wat irritant.....en dan te bedenken dat ik af en toe van hun toch al niet zo geweldige webwinkel service gebruik, alleen maar omdat hun bevoorrading in de winkels zo tekortkomt en chaotisch is, geen peil op te trekken. Geen kruidvat meer voor ons...

De oplossing

Geen tijd verspillen van klanten, transparant wel of geen bestelminimum aangeven

1 reactie

  1. Auteur
    TeleurgesteldeKlant
    Datum
    Tja, ze hebben er blijkbaar niets tegen in te brengen....geen kruid meer in het vat?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TeleurgesteldeKlant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen