Klacht Kruidvat: Kruidvat.nl laat wel betalen maar levert niet.

Klachtnummer
# 259101
Gebruiker
Astrid Barbara kremer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Woensdag 12 april 2017, op de webshop een friteuse besteld, als cadeau voor mijn dochter. Op te halen zaterdag in een Kruidvat filiaal in haar woonplaats. Betaald, en geen afhaal bericht ontvangen, 1 dag voor de afhaaldatum zou ik een email krijgen, helaas niks ontvangen. Vandaag vrijdag 14 april gebeld, antwoord, ik zal het nakijken, u wordt teruggebeld. Mijn vraag, vandaag, nee mevrouw, ... maar meneer het is een cadeautje voor de Pasen. Ja hoor, ik kan er niets aan doen. Maar meneer ze heeft hem met de Paasdagen nodig , ja mevrouw, ik kan het blijven herhalen, ik kan er niets aan doen. Klaar. Zeer slechte service, dit moet toch te regelen zijn, het Kruidvat adverteert met nu besteld de volgende dag in huis of gratis af te halen bij het Kruidvat. Ze laten je wel betalen en leveren niet. Hoe is dit mogelijk, ben zeer teleurgesteld.
Nog niet eerder meegemaakt met online bestellingen, zeer klantonvriendelijk.

Voel me machteloos en heb spijt van mijn bestelling.

De oplossing

Vandaag nog een afhaalbericht naar mijn mailbox sturen, zodat het morgen opgehaald kan worden. En betere service bij de klantenservice.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?