Klacht Kruidvat: Kruitvat doet geen na levering, terwijl het beide keren de fout bij hun ligt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 347764
Gebruiker
Toet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er bleven twee lego sleutelhangers achter in het winkelwagentje tijdens het online bestellen. Wanneer ik die opnieuw moet bestellen, kom ik niet aan een minimaal bedrag van bestellen en zou ik extra kosten hebben.
Ik maakte een screenshot en belde. Ik mocht dit opsturen en dan zou er wel iets geregeld kunnen worden. Niks meer op gehoord.
Bestelling opgehaald, inclusief kapotte mok. Dus maar weer bellen en horen dat ze niks na zenden. Twee items moet ik gewoon nognaals bestellen, incl de extra kosten. De mok kan eventueel bij een filiaal gehaald worden, als ze die nog hebben... ik ben bedlegerig, dus lukt me dat niet.
Pech....mijn probleem. Ze hebben voor mij geen passende oplossing; er wordt niks na geleverd.

De oplossing

De twee lego sleutelhangers kostenloos opsturen, inclusief een nieuwe mok.

2 reacties

  1. Auteur
    Toet
    Datum
    Ik hoop nog altijd op een reactie.
  2. Auteur
    Toet
    Datum
    Zo jammer dat erg geen enkele reactie komt....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nog geen enkele reactie. Dus is er ook nog niets opgelost, helaas.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen