Klacht Kruidvat: Misleiding aanbieding roltrolley

Klachtnummer
# 311162
Gebruiker
GvdB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij deze wil ik een klacht melden over een misleidende aanbieding bij de Kruidvat te Scherpenzeel. De aanbieding betreft Hardcover Cabineformaat Trolley voor 22.99. Een bord met deze aanbieding staat groot voor de stapel met betreffende roltrolleys. Mijn vrouw stuurde een foto van deze aanbieding en de betreffende koffer en vroeg of deze geschikt waren en of ik ze met de auto kon komen ophalen. Daar dit een mooie aanbieding was ben ik met de auto naar de Kruidvat gereden om 4 van deze koffers te gaan halen. Echter bij de kassa aangekomen en te hebben betaald blijkt dat deze Trolley geen 22.99 kost maar 29.99. We hebben 4 stuks gekocht voor onze vakantie, dus 28 euro verschil. Bij navraag blijkt dat de aanbieding een andere Trolley betreft, welke niet voorradig is. De winkelmedewerkster reageerde behoorlijk arrogant en vond dit de normaalste zaak van de wereld. We hebben de koffers nodig voor onze vakantie, dus hebben alsnog met een ontevreden gevoel de koffers meegenomen, echter vinden we dit een zeer misleidende aanbieding van de Kruidvat (te Scherpenzeel) en een zeer klant onvriendelijke benadering van de betreffende winkelmedewerkster (Overigens niet de medewerkster achter de kassa).

De oplossing

Compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    GvdB
    Datum
    Geen reactie van Kruidvat

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen