Klacht Kruidvat: Nep aanbiedingen Kruidvat

A. Cimmermans

Geachte lezer,Op maandag 15 augustus kreeg ik een folder van het Kruidvat in de bus met superaanbiedingen op een extra "koopavond" van 17:00 tot 20:00 uur op woensdag 17 augustus. Ook op de radio veel reclame voor de aanbiedingen op deze avond.Ik was wel geïnteresseerd in de Gilette scheermesje met apparaat voor € 9,99; inderdaad een hele goede prijs.
En je mocht er in totaal 10 stuks kopen dus de 6 stuks die ik wilde kopen mochten dus geen probleem zijn.
Op de bewuste avond was ik rond 17:15 in een filiaal van het Kruidvat in Maastricht.
Van het bewuste artikel was de voorraad in dit filiaal nul; en dat al meerdere dagen volgens de verkoopster.Nog even naar een andere vestiging van het Kruidvat gegaan waar ik rond 17:45 arriveerde; hetzelfde verhaal ook hier was de voorraad al een hele tijd nul.Het Kruidvat geeft dus folders uit met aanbiedingen waarvan ze weten dat de filialen deze helemaal niet op voorraad hebben.
Lijkt toch wel op kopersbedrog; een heel ergerlijke zaak.

Maak alleen reclame/aanbiedingen voor spullen die ook daadwerkelijk te kopen zijn.
Of geef de gelegenheid om de artikelen voor de aanbiedingsprijs te kunnen bestellen.