Klacht Kruidvat: noemt zich dit klantenservice voor Kruidvat , en jullie mailde met Mw. en niet Dhr.lezen helpt.

J.P.J. Jacobs

Ik heb 1 uur lang geprobeerd in te loggen bij Kruidvat Online , mijn wachtwoorden klopte niet beide waren niet hetzelfde , ik weet heel zeker van wel , mijn klantenkaart van Kruidvat nummer inloggen nummer was in gebruik , beetje logisch als je in de winkel koopt word hij ook gevraagd. Ik stuur een mail naar Kruidvat met mijn volledige gegevens , na 5 werkdagen krijgt u bericht , omdat het geen officiële mail was , wat was het dan een KLADJE PAPIER ik hoef ik de producten niet meer . ze weten alle gegevens van me nu , en dat is het volgens de klantenservice niet officieel , ik koop veel per webshop , maar dit hoeft voor mij niet meer Kruidvat .

Ze mogen met een oplossing komen geen 5 werkdagen wachten, na alle gegevens van een klant te hebben ,

J.P.J. Jacobs
Kruidvat heeft mijn klacht niet opgelost , ze hadden een andere optie , zei waren beter opgeleid voor hun klanten en inloggen , ik denk dat Kruidvat ze een herscholing Klantvriendelijkheid moet leren , zo iets doe je niet , ben dan en zeg het zelfde in mijn oren , NEE dat doen ze dus niet , ik vind het jammer dat zo'n groot bedrijf als Kruidvat dit toelaat!!! en de rest wat je leest van klanten op Klachtenkompas , ik zou me diep schamen. Ik vind van de persoon wat dat naar me schreef met een smiley , een Excuses op zijn plaats is, maar a.s. maandag neem ik contact op met de Consumentenbond zelf. Ik hoef het bij mijn Cliënten niet te doen Budget Coach Mw.Timmermans

Ook een klacht indienen over Kruidvat?