Klacht Kruidvat: nummerbehoud na overstap naar kruidvat prepaid

ellie

Goedemorgen,ons abonnement bij Simpel omgezet naar Kruidvat,met nummerbehoud, ver voor abonnement afliep.Bevestiging gehad dat ons huidige telefoonnr overgezet zou worden per 11-06-2012 naar Kruidvat.Dit is niet gebeurt,na vele telefoontjes en klachtenbrieven van ons zou klantenservice het 20-06 overzetten.Heb zowel van de overzetting van 11-06 en 20-06 een bevestigingsbrief liggen.Dit is nog steeds niet gebeurt. Weer enkele klachtenbrieven van klantenservice en telefoontjes verder hebben wij nog steeds niet ons oude telefoon nr. en geen enkele reactie van Kruidvat gekregen.Dit wordt wel steeds beloofd binnen 2 werkdagen. Na het weer bellen op 28-06 werd mij doodleuk verteld dat nummerbehoud sinds 15-06 niet meer kon. Ik vertelde dat dit al ver voor deze datum geregeld was,jammer dan en daar kon ik het mee doen!!Dit soort praktijken mogen toch niet gebeuren! Waar kan ik nou nog terecht..Bij klantenservice leggen ze gewoon de telefoon neer en helpen je niet meer.

Alsnog mijn nummerbehoud doorvoeren.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?