Klacht Kruidvat: Onjuiste behandeling, Product niet willen verkopen aan mij

Kat45

Afgelopen maandag deed ik boodschappen in uiterlijke verzorging in Huizen aan de Oostermeent, ik vergat de actie door dat ik van de zelfscan kassa gebruik maakte.De actie ging om Garnier producten, en om tandenstokers.Ik nam twee producten van Garnier mee maar verget dat de actie 3 + 2 was, ook de tandenstokers waren 1+1.Vandaag ging ik opnieuw naar de winkel en ik werd afgesnauwd door een forse dame dat ik de volgende keer moet zorgen voor een barcode?Volstaat een kassabon tegenwoordig niet meer?Op de bon is af te lezen dat ik het actieproduct niet ontvangen heb.Verder werd ik meerdere malen in de winkel achterna gezeten door meerdere medewerkers in dit filiaal, het product kwam niet boven water van Garnier, echter heb ik er veel hinder van ervaren en heb ik het Garnier product niet meegekregen terwijl het er wel was, waarom waren ze zo agressief, en waarom werd ik achterna gezeten.Je betaald je kapot aan spullen bij de Kruidvat als je jezelf wilt verzorgen en wordt met de nek aangekeken als getint geboren Nederlander, beetje vreemd toch?

Het product wil ik alsnog krijgen, en ik wens excuses van dit filiaal

Kat45
    Beetje onbeschoft als je als Kruidvat geen verantwoording neemt voor je daden als onderneming, klacht wordt niet afgehandeld maar genegeerd!

Kat45
Geen, ze lopen mij als klant mis.Maar dat maakt ze niet uit, zo zijn ze bij de Kruidvat

Ook een klacht indienen over Kruidvat?