Klacht Kruidvat: Onjuiste behandeling, Product niet willen verkopen aan mij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457801
Gebruiker
Kat45
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen maandag deed ik boodschappen in uiterlijke verzorging in Huizen aan de Oostermeent, ik vergat de actie door dat ik van de zelfscan kassa gebruik maakte.De actie ging om Garnier producten, en om tandenstokers.Ik nam twee producten van Garnier mee maar verget dat de actie 3 + 2 was, ook de tandenstokers waren 1+1.Vandaag ging ik opnieuw naar de winkel en ik werd afgesnauwd door een forse dame dat ik de volgende keer moet zorgen voor een barcode?Volstaat een kassabon tegenwoordig niet meer?Op de bon is af te lezen dat ik het actieproduct niet ontvangen heb.Verder werd ik meerdere malen in de winkel achterna gezeten door meerdere medewerkers in dit filiaal, het product kwam niet boven water van Garnier, echter heb ik er veel hinder van ervaren en heb ik het Garnier product niet meegekregen terwijl het er wel was, waarom waren ze zo agressief, en waarom werd ik achterna gezeten.Je betaald je kapot aan spullen bij de Kruidvat als je jezelf wilt verzorgen en wordt met de nek aangekeken als getint geboren Nederlander, beetje vreemd toch?

De oplossing

Het product wil ik alsnog krijgen, en ik wens excuses van dit filiaal

1 reactie

  1. Auteur
    Kat45
    Datum
    Beetje onbeschoft als je als Kruidvat geen verantwoording neemt voor je daden als onderneming, klacht wordt niet afgehandeld maar genegeerd!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kat45
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, ze lopen mij als klant mis.Maar dat maakt ze niet uit, zo zijn ze bij de Kruidvat
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen