Klacht Kruidvat: ontwikkeling foto's nu eens

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316965
Gebruiker
klacht
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ben nu al sinds afgelopen maand, 04 Juli om precies te zijn, bezig om een wegwerpcamera ontwikkelt te krijgen voor foto’s bij een filiaal in Zoetermeer, Stadshart. Dan krijg ik te horen, opdracht is nog niet verstuurd of ja er is een storing geweest dus de foto’s konden nog niet ontwikkelt worden. Dat het vakantie periode is dus wat langer kan duren ook maar zijn nu al 4 weken zowat verder. Krijg dan ook geen duidelijkheid want er is mij ook een tegoed bon belooft van 10 euro maar ook die heb ik niet gehad. Verder op messenger of mail krijg ik ook geen duidelijkheid. Nu was ik afgelopen weekend bij filiaal en nu kreeg ik eerst de verkeerde foto’s en na dit terug te hebben gebracht, te horen dat opdracht nog weer niet verstuurd was!!!! Wat is het nu want tot op de dag van vandaag heb ik dus nog steeds geen foto’s!!
Opdracht nummer 111004
Klant nummer 703497

De oplossing

wannneer nu foto's ontwikkelt worden

5 reacties

  1. Auteur
    klacht
    Datum
    Is het nou moeilijk om een antwoord te krijgen?? Wil gewoon duidelijkheid.
  2. Auteur
    klacht
    Datum
    krijg ik nog een antwoord??
  3. Auteur
    klacht
    Datum
    is er al meer duidelijkheid??
  4. Auteur
    klacht
    Datum
    was afgelopen vrijdag weer bij filiaal in Zoetermeer, Stadshart en nog steeds geen foto's!!!!!! had wel op internet gekeken en daar stond dat de foto's bij de winkel geleverd zou worden. ben bijna nu 8 weken verder en nog geen foto's, hoe zit dit nu en krijg ik nu eens een antwoord?????
  5. Auteur
    klacht
    Datum
    de klantenservice is niet meer wat het geweest is en het is nu 31 augustus en heb nog steeds geen foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen