Klacht Kruidvat: Opgelicht door Kruidvat kassière

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 284255
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb artikelen ter waarde van ruim € 25 teruggegeven in een winkel. De medewerkster liet mij weten dat ik geen contant geld kon ontvangen omdat ik eerder met mijn pinpas had betaald. Het bedrag zou worden overgemaakt naar mijn rekening (“retour pinnen”). Ik heb echter nooit een bedrag ontvangen op mijn rekening. Uit navraag blijkt dat Kruidvat helemaal niet werkt met retour pinnen. Ik ben dus opgelicht. De kassière heeft het bedrag blijkbaar in eigen zak gestoken, omdat volgens de Klantenservice geen kasverschil is geconstateerd. Daarom willen ze niets voor mij doen. Ik ben bestolen door een Kruidvat kassière en daar laten ze het bij zitten. Ik vind dit onacceptabel. Ik heb in de enquête die ik heb ontvangen, waarin werd gevraagd naar mijn ervaringen met hun Klantenservice, aangegeven dat ik erg ontevreden ben over de afhandeling van mijn klacht en dat zij contact met mij mogen opnemen. Ik heb nooit meer iets van ze vernomen.....

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en dat Kruidvat passende maatregelen neemt tegen de oplichtster om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kruidvat heeft niet meer gereageerd op mijn klacht. Erg teleurstellend.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kruidvat?