Klacht Kruidvat: Plotse verandering publiciteitstunt NS treinkaartje enkeltje in plaats van dag retour kaartje.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402624
Gebruiker
GJR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ns publiciteit treinkaartje enkele reis ipv dagkaart koop ik al jaren en nu is het plots enkele reis staat er vermeld op mijn uitgeprinte reis kaartje voor morgen 17 11 2019. In de winkel willen ze niets terugnemen want het staat toch vermeld krijg ik dan als antwoord. Ik koop al jaren ns dagkaartje en nu is het systeem plots veranderd. Wat is de bedoeling? Dat ik Breda Zwolle nu in Zwolle op het perron blijf slapen soms? Ik voel mij behoorlijk door U het Kruidvat in mijn kruis gegrepen door uw nieuw publiciteit stunt van de plotse verandering enkele reis kaartje. Had ik maar goed moeten lezen Dank u voor uw hebzucht.

De oplossing

Beter informatie, grotere letters voor veranderingen, kassa betere informatie voor de plotse treinkaart veranderingen. terugbetaling reiskaartje. uw hebzucht veranderen en meer respect voor de klant als mens en meer vriendelijkheid en beter opgeleid personeel.

1 reactie

  1. Auteur
    GJR
    Datum
    Kruidvat neemt niet de moeite om op mijn klacht te reageren. Wel heel dapper van het Kruidvat om zijn kop in het zand te steken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GJR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen