Klacht Kruidvat: Prepaid belkaart blijkt abonnement te zijn

linlayla

Ik heb een aantal maanden geleden voor mijn man een prepaid belkaart gekocht van Kruidvat mobiel. Bij aanschaf heb ik 2 x gevraagd aan de medewerkster of het echt een prepaid kaart betrof, omdat ik aan de deskundigheid van de medewerkster twijfelde, maar zij verzekerde mij dat het een prepaid kaart betrof. bij thuiskomst heb ik via internet de kaart geactiveerd, een formulier t.b.v. nummerportering ingevuld en opgestuurd en het beltegoed opgewaardeerd. Dit heb ik in de afgelopen maanden diverse malen gedaan. Tot ik afgelopen week ineens een afschrijving zag van eerst 0,01 euro en daarna 10,00 euro. Als betalingskenmerk stond vermeld: Liquix BV inzake Kruidvat Mobiel abonnement. Ik was uiteraard erg verbaasd en heb via email contact gezocht.met Kruidvat mobiel. Tot mijn verbazing is er volgens hen een mobiel abonnement afgesloten voor 10 euro per maand, wat wij absoluut niet wilden. Ik ben door de medewerkster van Kruidvat duidelijk verkeerd voorgelicht en ben hier nu de dupe van.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?