Klacht Kruidvat: Prijswijziging online fotoboek

PaulZ

In een periode van zo'n 2 weken heb ik uren gewerkt aan mijn fotoboek (Large, staand, hardcover) via de gedownloade software van Kruidvat. Dit moest een kado zijn voor mijn vriendin en ons 1 jaar samen zijn. Ik heb uiteindelijk 66 pagina's met foto's gemaakt. Op de dag dat ik het album wilde bestellen bleek tot mijn grote schrik de prijs ineens €51,99 te zijn terwijl ik er al die tijd, tijdens het maken €38,99 euro stond. Na contact met de kruidvat zeiden zij dat er een actie is geweest van 25% korting op het fotoboek in de periode van 24-02-14 t/m 09-03-14. Ik neem aan dat de kruidvat zich er van bewust is hoeveel werk en tijd er in zo'n boek gaat zitten en dat je dat dus niet in 1x kan afmaken. Omdat ik niet ineens zoveel meer wilde betalen heb ik het fotoboek nog niet besteld en als kado kunnen geven. Ik wil het echter nog wel graag bestellen maar dan wel voor het bedrag dat ik dacht te moeten betalen toen ik het boek maakte.

Ik wil graag dit fotoboek alsnog kunnen bestellen voor de prijs die vermeld werd ten tijden van het maken van het boek. Dus € 38,99.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?