Opgelost door Kruidvat: Problemen bij tabletverkoop

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 4783
Gebruiker
G.J. Hardeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het blijkt niet mogelijk een klacht op dit kompas in te trekken. Dat vind ik vreemd.
Eerst vond ik de service bij de tabletverkoop bij Kruidvat slecht: dat je als eerste niet genoteerd kunt worden als de tablets er nog niet zijn. Vervolgens, toen ik er toch één bemachtigde, bleek hij geen bereik te hebben: tot slechts een paar meter vanaf de router. Dit probleem bleek op internet bekend en daarna in de winkel zelf ook. Ik kreeg mijn geld dan ook soepeltjes terug. Jammer dat Murphy's law mij ditmaal bij Kruidvat zozeer parten speelde.

De oplossing

Als een geadverteerd artikel er op de begintijd van de verkoop nog niet is, zouden de namen van de eerst wachtende klanten toch genoteerd moeten kunnen worden?

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. Hardeman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk geld terug gehad.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen