Klacht Kruidvat: product nog niet ( te laat) geleverd en slechte klantenservice

sad Niet opgelost
M-T

Product nog niet geleverd. Klantenservice erg moeilijk te bereiken ( heel kange wachttijd telfoin en buet adequaat afhandelen. Eerder gevalketje afwimpelen. Er is geen email adres beschikbaar ( of iig te vinden) en de chatbot irriteert me mateloos door de slechte info. Dat kan veeeeel beter Kruidvat!

Contact opnemen via mail nav mijn klacht + uiteraard product leveren

M-T
    Pakket had al week geleden binnen moeten zijn en ik krijg geen enkel bericht. Dus ik moet er WEER zelf achteraan? Dikke onvoldoende kruidvat!

M-T
Kruidvat... al jaren ga ik naar jouw winkels. Ben zeg maar, een trouwe klant. Hoe anders is jullie online winkel. Jullie hebben niet gereageerd op mijn klacht op dit klachtencompas, jullie reageren niet op mails, jullie hebben onmogelijke lange wachtrijen voor de telefoon. Jullie leveren te laat, zonder mededeling. Ik haal uiteindelijk het pakketje op en wordt nu gestalkt door jullie (wrs de robot) dat ik mijn pakketje moet komen ophalen. Terwijl ik dat gedaan heb en het door jullie (medewerkers) niet goed verwerkt is. Geen reacties weer daarop van jullie. Zucht, teleurgesteld. Ik bestel nooit meer op jullie site.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?