Klacht Kruidvat: Service

Klachtnummer
# 324276
Gebruiker
Talljonnie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag was ik bij een Kruidvat in de Stadspolders Dordrecht. Ik vroeg een medewerkster vriendelijk waar ik de warmte pleisters kon vinden. Ze zei, u kunt even bij de pleisters kijken. Dat was twee stappen naar links, maar daar lagen ze niet. Toen zei ze, dan hebben we ze niet in ons assortiment waarop ik zei dat ik ze altijd bij het Kruidvat koop. Nee hoor zei ze, we hebben ze niet. Ik loop verder en zie ze ineens onder in een schap liggen...., ik heb er zo'n hekel aan als je zo behandeld wordt. Totaal geen service, ze had het ook aan een collega kunnen vragen.
Kruidvat loopt zo aardig wat omzet mis lijkt mij...

De oplossing

Ik denk dat het Kruidvat het Kruidvat personeel beter moet opleiden om geen omzet mis te lopen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen