Klacht Kruidvat: simkaart ongeldig

Rob

In juni 2011 heb ik een startpakket van Kruidvatmobiel gekocht. Uiterste activeringsdatum is 1 december 2012, zoals de bon met de opwaardeercode vermeldt. Als ik eind oktober 2012 de simkaart plaats blijkt deze geen netwerk te kunnen vinden. De klantenservice van Kruidvatmobiel mailt mij op mijn vraag hierover, dat ze van netwerk zijn gewisseld en SMS-berichten hebben gestuurd en het op de site heeft gestaan. Tot 1 mei 2012 kon je de simkaart omwisselen voor een andere. Dus als ik een simkaart koop maar nog niet direct activeer, moet ik maandelijks op de site kijken of de kaart nog wel geldig is. Doe je dat niet, dan maken ze hem gewoon ongeldig, en kan ik fluiten naar mijn geld, want bellen kan ik er niet mee. Lekker mobiel, maar alleen voor Kruidvat. Overigens wel klantvriendelijk is de opmerking: Mijn excuses voor het ongemak. Alsof het geld betalen maar er niets voor krijgen een ongemak is.

Ik wil dat mijn simkaart zonder kosten wordt omgeruild voor een werkende, zodat ik de opwaardeercode kan gebruiken. En wel een beetje snel want dat moet vóór 1 december 2012

Ook een klacht indienen over Kruidvat?