Klacht Kruidvat: Slechte klantenservice na verkeerde product te hebben ontvangen.

Klachtnummer
# 364278
Gebruiker
Manon1982
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen en hierover 2x klantenservice gebeld maar Kruidvat neemt totaal niet de moeite om mij het juiste product te bezorgen. Ik moet het foute product maar retour brengen naar de winkel.

De oplossing

Dat Kruidvat het juiste product bij mij of dichtstbijzijnde filiaal aflevert zodat ik deze kan ruilen met de verkeerde bestelling! En zo eindelijk het juiste, door mij bestelde product krijg en niet afgescheept word met niks.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen