Klacht Kruidvat: Slechte service geen oplossing
Details
Klacht
Vandaag zijn we naar Burgers' Zoo geweest omdat wij ervoor gereserveerd hadden. Hiervoor hebben wij nogmaals entreekaartjes moeten kopen voor maar liefst €48,00 omdat het niet gelukt is de Kruidvat dierentuinactie te verzilveren! Omdat de website vermeldt dat de actie verlopen is terwijl deze op momemt van verzilveren duidelijk nog geldig waren. We hebben meermaals telefonisch contact gehad met jullie klantenservice gehad en zijn onnodig lang in de wacht gezet met als resultaat dat ze niks kunnen bewerkstelligen. Onnodig extra kosten gemaakt welke zijn veroorzaakt door Kruidvat.Gewenste oplossing
Graag ontvangen wij 2x entree bedrag van Burgers Zoo retour of anders het 2x aankoopbedrag van de dierentuinactie.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.