Klacht Kruidvat: Slechte service geen oplossing

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 463486
Gebruiker
Brits Korthaar
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag zijn we naar Burgers' Zoo geweest omdat wij ervoor gereserveerd hadden. Hiervoor hebben wij nogmaals entreekaartjes moeten kopen voor maar liefst €48,00 omdat het niet gelukt is de Kruidvat dierentuinactie te verzilveren! Omdat de website vermeldt dat de actie verlopen is terwijl deze op momemt van verzilveren duidelijk nog geldig waren. We hebben meermaals telefonisch contact gehad met jullie klantenservice gehad en zijn onnodig lang in de wacht gezet met als resultaat dat ze niks kunnen bewerkstelligen. Onnodig extra kosten gemaakt welke zijn veroorzaakt door Kruidvat.

Gewenste oplossing

Graag ontvangen wij 2x entree bedrag van Burgers Zoo retour of anders het 2x aankoopbedrag van de dierentuinactie.
Geboden oplossing
Tot op heden geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Brits Korthaar
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen