Klacht Kruidvat: Slechte toegankelijkheid mindervaliden

Gabi

L.S.

Kruidvat heeft nieuw filiaal geopend in Waddinxveen. Deze is slecht toegankelijk voor scootmobiel enz. wegens gebrek aan opslagruimte voor goederen.Het personeel toont maximale inzet en behulpzaamheid!
De klacht:
1. Het filiaal is slecht toegankelijk. Na overleg met plaatselijke medewerkers is duidelijk dat ze goederen niet kwijt kunnen.
2.Melding bij klantenservice en verzoek tot overleg met het filiaal worden niet serieus genomen. Meerdere malen gemaild maar ben afgescheept met: 'wij kunnen geen ander pand of minder producten aanbieden.' Mijn verzoek om te kijken naar wat wél mogelijk is(andere planning, indeling ruimte herzien, overleg met medewerkers) wordt niet op gereageerd.
Ik heb plaatselijk overlegd, 26januari gemaild naar klantenservice.Men zou contact opnemen met manager.20.03.'15 was dit nog niet gebeurd.Opnieuw gemaild met verzoek tot overleg,meedenken.Scootmobiel beschikbaar gesteld voor mogelijke schouwing.
Bij Kruidvat kan ik niet meer winkelen.Spijtig!!

Beste medewerkers van het Kruidvat management, zou u, niet wegens mij persoonlijk,maar vanwege alle scootmobielers,rolstoelers, rollator- en kinderwagengebruikers in Waddinxveen, ons als klant serieus willen nemen?
Overleg eens met de plaatselijke managers en medewerkers. Kom ter plekke kijken waar het wringt en denk na over wat wél mogelijk is! Mijn scootmobiel stel ik bij deze nogmaals ter beschikking voor een eventuele schouwing in de winkel.
Vanzelfsprekend kan er een inschattingsfout worden gemaakt bij het openen van een nieuw filiaal. Het moet toch mogelijk zijn om te kijken hoe de impact van de fout gereduceerd kan worden?
We leven in 2015. Toegankelijkheid zou geen item meer hoeven zijn.
De ideale oplossing bestaat niet. Maar ik, en velen met mij, zouden graag weer willen winkelen bij het Kruidvat.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?