Klacht Kruidvat: te lang wachten op foto's

Klachtnummer
# 72606
Gebruiker
Margje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al 3 zomervakantie en een herfstvakantie ben ik op fantastische reizen geweest. Iedere keer nam ik een wegwerpcamera mee, omdat je dan nog leuk echte foto's krijgt. Ik laat deze altijd ontwikkelen bij Kruidvat Stiens omdat ik helaas niet weet waar het anders kan in de buurt. Echter elke keer zijn de foto's minstens een week later klaar dan op het bonnetje staat, waardoor ik al enorm veel kwijt ben aan tijd en benzine kosten omdat ik om de 2 dagen maar weer kijk of de foto's klaar zijn, omdat je na je reis niets liever wilt dan nagenieten met foto's. Maar door de slechte service van het enorm lange wachten, heb ik hier steeds minder plezier in.

De oplossing

Minstens 1 van de 2 pakjes foto's gratis, wegens alle tijd, benzine en frustratie die ik er aan kwijt ben.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen