Klacht Kruidvat: verkeerde prijskaartje door Kruidvat geplaats

Klachtnummer
# 63892
Gebruiker
Natalya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag Kruidvat,

Ik was vanmorgen bij jullie in de winkel in Den Helder Beatrixstraat.
Ik zag een hele leuke actie van Olaz.
Deze foto is vanmorgen genomen.
Dit is namelijk een klacht.
Vanmorgen nam ik 2 verpakkingen mee naar de kassa. En toen kwam er geen 7,50 euro per stuk uit, maar de originele prijs.
De bedrijfsleider kwam erbij en die gaf toe dat het hun fout was voor verkeerde reclame. Maar ik kreeg deze 2 verpakkingen niet voor de prijs die op het geel/rode kaartje stond, dus voor 7.50 euro per stuk. Terwijl dat wel hoort. Ik moest dan de originele prijs afrekenen. Maar dat heb ik niet gedaan, vanwege de slechte service. Ze horen mij namelijk de prijs te bieden die op de reclame staat(zie foto, waarbij staat keuze uit hele assortiment).
De bedrijfsleider gaf een slap excuus dat niet alle informatie op het kaartje paste. ???!!!! Dit kan echt niet.
Kunt u dit uitleggen?

Met vriendelijke groeten,

Natalja.

De oplossing

ik zou duidelijk uitleg of het mag wat Kruidvat doet ?! ik heb klacht op Facebook van KruidvatNL geplaatst ,zie daar antwoorden .als het niet mogelijk is dat verstuur ik naar u toe .

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen