Klacht Kruidvat: Waardeloze klachtensevice!

Nielsrolff

10 dagen geleden een bestelling geplaatst bij Kruidvat. De bestelling Op zondag besteld, zou dinsdag binnen komen. Door een foutje was mijn pakket op het verkeerde sorteer kantoor aangekomen. Daardoor zou het zaterdag binnen komen. Zaterdag wederom niks ontvangen, nog wel even gebeld met Kruidvat maar ze konden niks voor me doen en moest rustig afwachten. Maandag maar weer gebeld, wederom te horen gekregen dat het pakket bijna zeker op maandag moest komen. Maar helaas weer niks. Dinsdag weer gebeld met DHL en Kruidvat, ze gingen een onderzoek voor mij starten en zou zo snel mogelijk via mijn mail(lekker onpersoonlijk) te horen krijgen wat er was gebeurt met mijn pakket. Uiteraard weer niks van ze gehoord. Woensdag maar weer bellen met kruidvat, krijg ik te horen dat zo’n onderzoek wel een week kan duren. Ik was er wel klaar mee en wou mijn geld wel terug zodat ik opnieuw een bestelling kon plaatsen. Want de bestelling die ik gedaan had was niet relevant meer. Ondertussen natuurlijk bij andere winkels al wat dingen gehaald.
Dit kan volgens de Kruidvat medewerkster helaas niet want eerst moet het onderzoek worden afgerond zijn. Als dit onderzoek daadwerkelijk een week duurt zit ik dus bij elkaar al twee en een halve week op mijn bestelling te wachten.
Ik doe elke maand een behoorlijke bestelling bij de Kruidvat. Het ging altijd goed maar de afgelopen twee keer was een drama.

Dat is niet aan mij, maar hoe er nu met klanten om wordt gegaan vindt ik echt schandalig.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?