Klacht Kruidvat: Weinig souplesse als je audiëntie niet kunt halen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346115
Gebruiker
Autsider67
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik vind het van weinig souplesse getuigen wanneer je net te laat bent voor een persoonlijke actie die op een exact tijdstip plaatsvindt. Krijg een uitnodiging, maar kan niet tussen 17:00 en 20:00, want ik ben mantelzorger. Maar als je even tijd hebt en de dag erop gaat, blijkt er geen souplesse mogelijk te zijn.
Klacht hierover indienen gaat ook niet, want hun site laat het afweten als jouw precieze vraag niet HUN precieze vraag is!

Ik vind het maar een slechte service... vorig jaar je bonuspunten willen afnemen en nu dit!

De oplossing

Ik zou graag alsnog 25% korting willen hebben op mijn aankoop!

2 reacties

  1. Auteur
    Autsider67
    Datum
    In het vervolg maar naar de Etos ...
  2. Auteur
    Autsider67
    Datum
    Is dit tekenend voor de manier waarop Kruidvat groot is geworden?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Autsider67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie gehad ... die zijn zeker niet groot geworden door op de kleintjes te letten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen