Klacht Kruidvat: Zeer onbelefde verkoopster Hellevoetsluis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282201
Gebruiker
Aleksa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag bediend door een jonge onbelefde meid. Ik kreeg eerst een pakketje met een andere naam erop, ontdanks dat ik haar geprinte bestelling liet zien. Daarna kreeg ik de juiste envelop maar ik had 5 bestellingen aan haar laten zien
Ze zei dat ze tegenwoordig alles in een envelop doen. Dat het niet klopte zag ik aan de prijs. Ik zei ook dat het niet kan omdat ik op verschillende dagen die bestellingen plaats. Daar zei ze niks over. Ik heb haar gewezem nogmaals op 5 verschillende bestellingen daar moest ze naar kijken. Die kreeg ok zondag excuus voor haar fouten. Ze gaf me mijn uitgeprinte bestellingen terug, maar ik zei dat Kruidvat bewaart ze toch voor de juiste administratie...zo klantonvriendelijk meid bij Kruidvat heb ik nog nooit meegemaakt.

Al ben ik heel lang jullie klant.

De oplossing

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aleksa
Datum
Uiteindelijke oplossing
x
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen