Opgelost door Kruit en Kramer: afhandeling/oplossing klacht bank

H.Broos

Het lounge gedeelte van onze bank begon door te zakken, na dit gemeld te hebben bij Kruit en Kramer kwam er al snel iemand van FRC langs. Deze monteur heeft de stof los gemaakt en kwam tot de ontdekking dat het dit gedeelte van de bank met 2 losse stukken schuim opgebouwd is. Deze waren los van elkaar gekomen en hierdoor is de verzakking ontstaan. Hij heeft deze gedeeltes aan elkaar gelijmd en de bekleding weer terug geplaatst. Omdat de lijm moest drogen kon ik er de volgende dag weer op zitten, na er een kwartier opgezeten te hebben kwam ik er achter dat de bekleding helemaal kreukelig was en dat de verzakking weer zichtbaar werd. Dit weer gemeld bij Kruit en Kramer en wederom kwam er weer een monteur van FRC, deze monteur constateerde dat de kussens toch nog niet helemaal goed aan elkaar gelijmd waren en dat er een spanningsonderdeel van de stof niet terug geplaatst was. Dit heeft hij hersteld, echter doet hetzelfde probleem zich wat betreft de kreukels in de stof weer voor

Helaas lijk ik er met het hoofd van de service afdeling niet uit te gaan komen. Wij hebben telefonisch afgesproken dat na het eerste bezoek van FRC dat er nog eenmaal iemand langs zou komen, als het probleem dan niet opgelost zou zijn dan zouden wij samen naar een oplossing gaan zoeken. Helaas kreeg ik zonder vooraankondiging weer een afspraak bevestiging van FRC, na het ontvangen van deze bevestiging heb ik direct gemaild naar het hoofd van de service afdeling, ik kreeg een mail terug, enige klantgerichtheid en inlevingsvermogen was ver te zoeken, ik kreeg namelijk de vraag "Wilt u geen herstel meer". Misschien vat ik het verkeerd op en is het zo niet bedoeld maar dit komt erg denigrerend over. De communicatie met Kruit en Kramer verloopt voor mij op een zeer onprettige manier. Voor ik verdere stappen ga ondernemen wil ik graag via deze weg kijken of een andere medewerker van Kruit en Kramer mij wel een passende oplossing kan bieden.

H.Broos
    Voor nu eerst de klacht gesloten aangezien Kruit en Kramer vandaag per mail heeft aangegeven volgende week contact met mij op te nemen. Ik hoop samen met Kruit en Kramer alsnog tot een oplossing te komen.

H.Broos

Ook een klacht indienen over Kruit en Kramer?