Klacht Kruit en Kramer: Beschadiging tafel.

Klachtnummer
# 184202
Gebruiker
Cor
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een salon tafel gekocht op 27-05-2016 bij Kruit en Kramer aan het Hoendiep (Groningen)van het merk Xooon.
Na een week of twee maakte een kennis van mij me erop attent dat de tafel beschadigd is. Ik heb contact opgenomen met Ken K maar deze geven aan dat bij levering de tafel is gecontroleerd en er is getekend voor goed ontvangst. Na een aantal malen mail verkeer met de de Heer Hansma (hoofd service) komen ze tot een besluit de tafel niet te repareren en zeggen dat de tafel is gecontroleerd door de chauffeurs en blijven bij hun besluit. Het is een tafel van 599 euro dus ook niet dat je zegt goedkoop. Ik betreur ten zeerste dat Kruit en Kramer deze service bied en mij de indruk geeft dat de schade is aangebracht na levering.

Vrgr C.Lemoin

Gewenste oplossing

Wat voor mij een passende oplossing zou zijn dat Kruit en Kramer zijn verantwoordelijkheid neemt en dit netjes oplost.
Ik hoef geen nieuwe of andere tafel maar een reparatie van het bovenblad zou wel op zijn plaats zijn

1 reactie

  1. Auteur
    Kruit en Kramer
    Datum
    Geachte heer Lemoin,

    In overleg met u hebben wij 15 september jl. de salontafel bij u thuis bijgewerkt en volgens onze informatie de melding naar tevredenheid opgelost.

    Met vriendelijke groeten,

    KRUIT & KRAMER BV

    H.J. Kruit

Ook een klacht indienen over Kruit en Kramer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen