Klacht Kruit en Kramer: SCHADE AAN VLOER DOOR LEVERING

A.Broekman

Op 7 okt jl werd bij mij een hoekbank van Kruit&Kramer omgeruild. Bij het plaatsen hoorde ik een krassend geluid. Toen ik ging kijken bleek er een kras op de vloer. De chauffeur was van mening dat het geen kras was, maar dat de poten hadden afgegeven. Nadat de kras met speciale olie van mij was behandeld, leek de streep verdwenen. Ik heb daarom voor akkoord getekend. Echter, al snel was de kras terug.
Na het melden van de klacht kreeg ik het bericht dat het bij de chauffeurs was nagevraagd en zij zeiden dat ze de schade niet hebben veroorzaakt en dat de vloer uit coulance is behandeld met olie.
Het hoofd van de service afdeling beweert dat de chauffeurs zomaar mijn vloer hebben geolied en impliceert dat ik lieg.
Ik heb verzocht dat de klacht door iemand anders in behandeling wordt genomen. Het hoofd service afd. meldt dat het besluit tot stand is gekomen i.o. met de directie. Sinds mijn verzoek om telefonische toelichting van de directie heb ik al enige weken niets vernomen.

Ik vind dat ik zeer onprofessioneel en onvriendelijk wordt behandeld door Kruit & Kramer en door het hoofd van de service afdeling in het bijzonder. Het feit dat de chauffeur mijn vloer met olie heeft behandeld, geeft aan dat er iets te behandelen viel. Het is onbegrijpelijk dat ze alleen bewijs van één kant (hun kant) willen bekijken en voor waar aannemen. Van mijn kant is om geen enkel bewijs gevraagd.

Ik eis totale vergoeding voor de schade die Kruit en Kramer heeft aangericht aan mijn huis.

De kosten voor het herstel van de vloer is 150 euro. Kruit & Kramer wil mij nu 50% uit eigen zak laten betalen. Ik ben uiterst verbaasd dat dit probleem nog steeds niet is opgelost en dat Kruit & Kramer mij nu willen laten betalen voor schade die door hun levering is veroorzaakt.

Ik hoop dat de schade spoedig op kosten van K&K kan worden hersteld.

Ook een klacht indienen over Kruit en Kramer?