Klacht Kruit en Kramer: Wanprestatie, klantenservice reageert niet op klacht, XOOON stoelen

hs

Ondanks eerdere negatieve ervaring met Kruit en Kramer, voordeel van de twijfel gegeven en:

Op 3-4-2016 6 witte XOOON eetstoelen gekocht;
Op 25-4-2016 geleverd, bij uitpakken waren 2 stoelen beschadigd;
Op 23-5-2016 zijn 2 stoelen omgeruild: echter één stoel zat onder zwarte vegen, na schoonmaak ter plekke door de servicemonteur was deze acceptabel. De andere stoel was beschadigd;
Op 16-6-2016 stoel omgewisseld, helaas had de nieuwe stoel een gele niet te verwijderen vlek;
Op 11-7-2016 is wederom een poging gewaagd, echter deze nieuwe stoel is ook beschadigd;
De schade/vlek op de vervangende stoelen had ook bij Kruit en Kramer kunnen worden geconstateerd, want daar zijn de stoelen gemonteerd.

Ik heb inmiddels voor deze soap diverse morgens vrij genomen voor omruil van de stoelen en mijn tijd en geduld is nu op. Klantenservice heeft op 12-7-2016 hierover een klacht gehad maar geeft ondanks een herinnering taal noch teken.

K&K heeft nu genoeg tijd gehad om de gebreken te herstellen, en ik heb geen enkel vertrouwen meer dat Kruit en Kramer het kan/wil oplossen. Gezien de positie van de beschadiging wil ik met de laatste stoel akkoord gaan maar wil dan wel een redelijke compensatie voor de beschadiging en voorzichtig uitgedrukt het ontstane ongemak.
Zo niet wil ik de koopovereenkomst ontbinden.

hs
    Op 22-7 reactie via de mail, kennelijk n.a.v. plaatsing klacht op Klachtenkompas, met de boodschap dat ene Hansma contact zal opnemen om tot een oplossing te komen. Op 1-8 reactie Hansma met het verzoek om foto's van de beschadiging te maken en op te sturen en dan zal klacht worden voorgelegd aan de leverancier en volgt binnen 14 dagen reactie.
    Hansma medegedeeld dat bezorgers foto's hebben gemaakt en gewezen op mijn eerdere mails. Kortom een waardeloze klachtafhandeling.

Ook een klacht indienen over Kruit en Kramer?