Klacht Kruitbosch: Beroerde afhandeling roestige cortina fietsen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121615
Gebruiker
L.H. Swaagman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 25/06/2012 twee nieuwe cortina fietsen gekocht bij La Okido in Zwaagwesteinde welke binnen een jaar teveel roest vertoonden terwijl de fietsen 3 maal in de zomer zijn gebruikt en altijd overdekt of binnen gestaan hebben. La Okido bestaat helaas niet meer en we hebben dus met veel moeite toch contact gekregen met kruitbosch welke wist te melden dat dat door pekel moet zijn gekomen. Wij hebben echter gedurende onze 3 ritjes in de zomer geen pekel gezien op de weg. Het enige wat men blijkbaar kon bieden was een bezoek aan Fietsspecialist Meindert in Burgum welke van mening was dat een dergelijke roestvorming niet hoorde in zo'n korte tijd en kon aan de banden zien dat deze vrijwel niet gebruikt waren. De persrandjes zitten nog op de banden.
We hebben daarna niets meer van kruitbosch vernomen en zijn dan ook zeker niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. Volgens kruitbosch zijn de fietsen van 2010 terwijl we ze nieuw in 2012 hebben gekocht.

De oplossing

Uiteraard vervanging van de roestige onderdelen of volledige vervanging van de fietsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kruitbosch is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    L.H. Swaagman
    Datum
    Zie klacht hieronder.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.H. Swaagman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruitbosch?