Klacht Kruitbosch: Garantie

John Smitskamp

Zoals als ik al aangaf in de vorige mail Topeak geeft 2 jaar garantie op haar producten.

Er wordt geschreven dat u voorval een constructie(lasverbinding)gaat, om dit helder te krijgen resteert mij een ding om te doen en dat is de drager op naam op te sturen naar Topeak en die zullen zich verder hier over oordelen.

Om dit in gang te zetten vraag ik het volgende aan u.

-De Topeak drager in te leveren bij de winkel waar u deze destijds gekocht heeft zodat hun dit naar ons op kunnen sturen.

-Verder zal er om een aankoop nota gevraagd worden of iets van een bewijs wanneer u dit heeft gekocht ook graag bijvoegen.

Graag zie ik de drager tegemoet.

Geachte heer

Heden morgen 11-12-2012 heb ik bericht gekregen van de firma

All Bikes B.V.
Jonker Fransstraat 91-93
3031 AP Rotterdam
Tel Vrij 010-2406161

De garantie claim van mijn Topeak fietsdrager is afgewezen, omdat er geen aankoop bon overlegd kan worden.

Naar mijn mening kan niet worden verwacht dat er voor een aankoop van een redelijk laag bedrag na 2,8 jaar nog een aankoopbon in mijn bezit is.

Ik vraag me af of u ook aankoop bonnen van een redelijk laag bedrag 2,8 jaar bewaard, zo ja dan heeft u een kamer vol aankoop bonnen.

U begrijpt dat ik zwaar teleurgesteld bent in de firma Topeak omdat er geen enkele vorm garantie of coulance aangeboden is.
Met vriendelijke groet.

John Smitskamp

GSM 0641116871

Het is een fabricage fout, vervanging of korting want je mag verwachten dat dit product 15 jaar mee gaat

Kruitbosch is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Kruitbosch?