Klacht Kruitbosch: samsung galaxy s5 binnen jaar printplaat druktoets kapot. eigen schuld te hard op knopje gedrukt?

Francis

Samsung s5 , s ochtend alarm af gedaan. Zit in hoesje met stoot rand en klepje. Goed beschermd. Ik doe hem in mijn tas. Op mijn werk zwart beeld. Batterij leeg? Ik doe hem in oplader. Krijg telefoontje binnen, geen beeld maar kon hem wel opnemen. Dus batterij niet leeg. Abonnement van Hollands nieuwe dus naar Belcompany voor reparatie. Deze nog getracht wat te doen maar geen beeld. Garantiebewijs bij mij. Gestuurd naar dynafix care. Binnen enkele dagen beri cht. Kosten 263 euro?? Geen garantie want je heb waarschijnlijk te hard op knopje gedrukt. Lig dit aan mij of aan de samsung. Dan is de keus 30 betalen en geen telefoon en nog een jaar abonnementsgeld betalen. Of 263 euro betalen wel je gemaakte samsung terug maar je druft dus niet meer op een knopje te duwen. Wat zit er dan in de garantie??
Schandalig. Ik kom er bij Belcompany niet doorheen. Reparatie dynafix care i.o.v. samsung. Hollands geeft garantie zit bij samsung. Waar kan ik verhaal halen?

Ik wil dat dit onder garantie valt. Ik bescherm het product goed en ben er op zuinig op en dan deze schade binnen een jaar. Dit is dan een ondeugdelijk product . Ben altijd zeer tevreden geweest maardit kan niet, dan toch maar apple wat collegas mij adviseren. Ben er goed ziek van dit reilen en zeilen.

Kruitbosch is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Kruitbosch?