Klacht Kruitbosch: voordragerpoot Cortina Transport meisjesfiets

Jeroen

Van de lichtblauwe Cortina Transport fiets van mijn dochter is één van de voordragerpoten gebroken. Van mijn fietsenmaker krijg ik te horen dat hij een hele nieuwe voordragerset moet bestellen en dat dit ca. € 75 kost. Ik ga ervan uit dat de fietsenmaker mij in de maling neemt en neem contact op met Cortina. De fietsenmaker blijkt gelijk te hebben. In andere kleuren zijn de voordragerpoten gewoon los leverbaar voor enkele euro's, maar in het lichtblauw niet. Voor deze kleur moet ik inderdaad een geheel nieuwe voordragerset aanschaffen. Waarom is dit? De voordragerpoot zit gewoon als los onderdeel op de fiets, dat is duidelijk te zien. Waarom is hij in het lichtblauw niet los leverbaar en in andere kleuren wel?

een nieuwe lichtblauwe voordragerpoot voor een Cortina Transport 26 inch meisjesfiets zonder een geheel nieuwe voordragerset te hoeven bestellen.

Kruitbosch is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Kruitbosch?