Klacht Krul Alltech Kachels & Haarden: prijzen en artikelen factuur kloppen niet

Klachtnummer
# 274569
Gebruiker
M. Kingma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krul Alltech rekent bij toevallige controle van de factuur aanleg houtkachel eenzelfde prijs voor rvspijpen van 13mm doorsnede als voor pijpen van 15mm doorsnede. Ze hebben de pijpdiameter op een gegeven moment aangepast,maar de prijs is hetzelfde gebleven.Daarnaast staan er artikelen dubbel gefactureerd,zoals de schoorsteenkap.Het is trouwens niet zichtbaar of er wel een schoorsteenkap is geplaatst!. Bij reclamatie geen enkele inhoudelijke reactie. Ook geven zij aan in eerste instantie een verkeerd artikel retour te nemen maar als dat daadwerkelijk aan de orde is trekken ze dit terug en is het artikel opeens door de bezorger geleverd,namelijk de schoorsteenveger.

De oplossing

Creditering van de teveel berekende kosten en de verkeerde pijpdop door hen geleverd.

1 reactie

  1. Auteur
    Krul Alltech Kachels & Haarden
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Kingma , Ik begrijp uit deze melding dat u het helaas nog niet helemaal begrijpt dat spijt ons ten zeerste .
    U heeft in 2013 akkoord geven op een offerte met een vaste prijs dit betekend dat er geen meer of minder werk word berekend waarop al een korting werd berekend van € 360, 58 . U heeft nu nogmaals een mail ontvangen van ons met de uitleg van de factuur uit 2013.
    De schoorsteenveger is geen bezorger maar een schoorsteen veger die u schoorsteen veegt en werkzaamheden bij u heeft verricht daarvan heeft u het artikel aangenomen en aan hem betaald er is al met u afgesproken dat hij dat artikel weer bij u ophaalt .
    ik hoop dat u ophoud met ons zwart te maken want u geniet toch al bijna 4 jaar van u kachel .
    wij wensen u een hele fijne avond .
    Vriendelijke groeten ,Krul Alltech

Ook een klacht indienen over Krul Alltech Kachels & Haarden?