Klacht Krups: Apparaat stuk. Binnenkant is helemaal doorgeroest

Klachtnummer
# 600592
Gebruiker
Bietje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij klacht over defect koffiezetfilterapparaat die natuurlijk net 3 mnd buiten garantie periode is. IS er geen telefoon nummer om contact op te nemen en contactformulier op website doet het niet

Gewenste oplossing

Oplossing hiervoor. Zorgen dat je contact kan opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen