Opgelost door Krups: Dolce Gusto Mini al maanden (3e keer) in reparatie, ik wik deze week nog een nieuwe......!

A.C. Niemeijer

Reparatie in behandeling bij E-Care Reverse Logistics van ordernummer: 1716/8903.

Sinds januari is mijn Dolce Gusto Mini in reparatie, nu voor de derde keer.
En al voor de derde maal is het apparaat weken weg en geen enkele actie te bespeuren.

Ik heb er echter ook geen vertrouwen meer in dat dit apparaat gerepareerd terug komt.

Graag ontvang ik uiterlijk donderdag een nieuwe Dolce Gusto!! Want dan wil ik mijn gasten de Dolce Gusto koffie laten drinken.
Daarna heb ik er ook geen zin meer in.

Ik wil nu een nieuwe!
De 3e reparatie duurt nu al enkele weken, en ik voorzie niet dat dit betreffende apparaat ooit nog goed gaat werken.

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.C. Niemeijer
    Naar aanleiding van mijn klacht had ik binnen 2 dagen een nieuw Dolce Gusto apparaat in huis! Zeer snel en naar tevredenheid afgehandeld.
    Op de site van klachtenkompas stond deze klacht echter nog vermeld als "niet in behandeling". Waarom? Omdat Krups niet aangesloten is op deze site. Dat is jammer, want zo kan de klacht blijven staan, als de klager zelf niet zo attent is om de klacht af te melden......met complimenten voor Krups Dolce Gusto, sluit ik dus zeer tevreden deze klacht af.