Klacht Krups: Espresso apparaat slecht

Klachtnummer
# 136420
Gebruiker
Gra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dag,

Wij hebben nu voor de tweede maal een krups espresso apparaat, EA8000
Wat een slecht apparaat net als onze vorige EA.8250al snel lekken lawaai, klein beetje koffie, en niet meer malen. Terug naar krups'e-care' daar repareren ze de apparaten, vertelde ze ons verkeerde koffie en schoongemaakt na tweede maanden apparaat weer dezelfde mankement weer terug naar e-care weer gemaakt en weer hadden ze vertelde men om te zeggen mevrouw u gebruikt waarschijnlijk de verkeerde bonen lavaza moet u gebruiken, DIE GEBRUIK IK ALTIJD AL DUS DAT KAN NIET, vertel ik oh zei de vrouw van
Bij krups zelf vertelde de mevrouw aan de telefoon ik zelf ook een krups al vanaf 2006 daar mankeert niets aan .......
Dus wij gaan nooit meer een krups kopen wat slecht zeg, ook slecht dat je bij krups geen klact kan indienen
Gr Yvon

De oplossing

Het zou sowieso fijn zijn dat ze bij krups een klachtenmeldpunt zouden hebben
En ja compensatie? Liever geld terug het waren dure apparaten of gedeeltelijk zouden wij ook goed vinden.

Graag een reactie van krups en meer

Mvg Y de graaf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties