Klacht Krups: Ik wil mijn koffie volautomaat

Klachtnummer
# 632779
Gebruiker
Bonny
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 17/11 de Evidence Eco EA897B besteld en de 18e ontvangen. Na uitpakken kwam ik er achter dat de reinigingsnaald voor het melksysteem ontbrak en heb ik direct een mail gestuurd met het verzoek deze na te zenden. Maandag de 21e kreeg ik als antwoord het complete apparaat te retourneren. Had het apparaat inmiddels naar alle tevredenheid gebruikt. Ook nog even gebeld en nogmaals werd bevestigd dat ik alles moest retourneren. Zo gezegd zo gedaan. Ingeleverd bij UPS punt en de 23e kreeg ik de bevestiging dat het apparaat om 11:23 uur door Krups in ontvangst was genomen. Sindsdien wacht ik op het nieuwe apparaat. Vanmorgen nog een mail gestuurd maar daarop nog geen antwoord ontvangen. Ook vandaag weer een reminder per mail, maar noch vanaf FB noch via de mail komt er ook maar enige reactie.

Gewenste oplossing

Regelen dat ik nog deze week een nieuw apparaat in huis heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen