Klacht Krups: Inruilvoorstel duurt al weken

Klachtnummer
# 569188
Gebruiker
Dommel13
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Inruilvoorstel laat nog steeds op zich wachten nadat Krups had aangegeven niet te kunnen repareren maar waarvoor ik al wel heb betaald. Krups is niet proactief en houd mij aan het lijntje wanneer ik vraag naar mijn inruilvoorstel.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk een goed inruilvoorstel doen zodat ik weer een espressomachine heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen