Klacht Krups: Kapotte dolce gusto

Klachtnummer
# 153518
Gebruiker
Vogeltje81
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een dolce gusto mini me, dit is er een met een automatische water toevoer.
Nu bleek dat de hoeveelheid water die hij gaf niet klopt met de hoeveelheid op het cupje.
Bij 5 streepjes kreeg je voor 2 streepjes koffie.
Mijn apparaat is nu al 3 maal opgestuurd naar e- care en telkens komt hij terug met de mededeling dat ze niets kunnen vinden, maar ik blijf het probleem houden.
Bij de tweede keer hebben ze de debietmeter vervangen ook al was er niets mis volgens hun.
Ik ben al bijna 4 maanden bezig hiermee.
Mijn apparaat werkt niet naar behoren en er wordt niet naar een goede oplossing gezocht.
Hij valt nog in de garantie

De oplossing

Ik wil een nieuw apparaat, ik ben nu al zolang bezig en wordt er moe van.
Of ik wil een nieuwe mini me of een vergelijkbaar apparaat met ook een automatische koffie toevoer ( het liefst het laatste want ik denk dat die schuif het probleem geeft)
Ik vind dat ik dit nu wel mag eisen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties