Klacht Krups: Koffieapparaat die al maanden zoek is geweest

Klachtnummer
# 604976
Gebruiker
KS Gopal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste,
Een aantal maanden geleden heb ik mijn krups koffiezetapparaat ter reparatie aangeboden bij jullie(S912343 na maanden heen weer bellen is het apparaat bij technischeunie in Utrecht teruggevonden.24/06/2022 was de bedoeling dat het apparaat op mijn huisadres bezorgd zou helaas die dag niemand gezien,maandag 27/06/2022 is het apparaat eindelijk na maanden heen en weer gestuurd te worden door E care ,naar krups,naar technischeunie,naar een droppoint eindelijk ontvangen.ik wil heel graag dat iemand mij een feedback geeft over mijn frustratie en eventueel ergens een tegemoetkoming over de koffie die ik niet van mijn apparaat kon gebruiken.

Gewenste oplossing

Heel graag ergens een oplossing voor de leed die ik heb ondervonden door maanden lang heen en weer te bellen naar waar mijn
bonenapparaat was gebleven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen