Klacht Krups: Koffiemachine Krups 4x stuk in nog geen 3 jaar

Klachtnummer
# 189307
Gebruiker
jansje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krups koffie machine op 13 november 2013 gekocht, al 4 x stuk geweest 2x bij de reparateur geweest onder garantie, niks aan de hand, de derde keer bij BCC Zierikzee gebracht, buiten garantie kostte me € 83,--, na 5 weken weer hetzelfde, kosten € 118,-- en dat heb ik geweigerd voor een machine die nog geen 3 jaar oud is, Er is toch een garantie van 3 maanden voor reparatie??? Nu krijg ik de schuld, terwijl ik vanaf begin dezelfde koffiebonen gebruik, dus niet gerepareerd terug gekomen
Gekocht bij Mediamarkt in Middelburg, na de garantie ivm handicap gebracht bij BCC Zierikzee, ik ben hier niet tevreden over. Ik sta nu machteloos. Wat kan ik doen???

De oplossing

Dat deze goed gemaakt wordt of liefst vervangen, omdat ik geen vertrouwen meer heb in deze machine, dit kan toch niet in nog geen 3 jaar.
was 2 jaar garantie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties